25 Şubat 2015 Çarşamba

Kış Okuma Şenliği 2. Ay Sonucu | Burcu'nun Raporu

   Ayın 25'i olduğunu fark etmemle beraber hızlıca hazırlanan bir yayın bu. Bu ayın sonucu da ilk ayın sonucundan çok farklı değil maalesef. İki ayın sonucunda toplam 4 kitap okumuş bulunuyorum :(

1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi'nden bir kitap.
Rüzgarın Gölgesi/Carlos Ruız Zafón/Altın Kitaplar Yayınevi/527 sayfa

2. Kategori(10 puan): Bir çizgi roman veya foto roman.
İstanbullular/Buket Uzuner/Everest Yayınları (Çizgi Dizisi)/129 sayfa

17. Kategori (10 puan): Size veya aynı evde yaşadığınız kişilere ait olmayan bir kitap.
Kırk Yedililer/Füruzan/Bilgi Yayınevi/524 sayfa

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Dünya edebiyatından dört kitap. Kitapların biri Latin Amerika, biri Afrika, biri Asya ve biri Avrupa edebiyatından olmalı. Türk edebiyatı kapsam dışı.
Doğunun Limanları/Amin Maalouf/Yapı Kredi Yayınları/183 sayfa  -Asya (Lübnan) Edebiyatı
  
   Dört kitap ve toplam 1363 sayfa okuduğum için ikinci ayda benim için 53 puanla kapanıyor. 

Üniversite sınavıma son 17, şenliğin bitmesine 22 gün kalmış. Yani bu demek oluyor ki hem test çözmek hem de şenlik kapsamında kitap okumak için son günlerim.
İstediği kadar kitap okuyabilmiş herkesi tebrik ediyorum hem de benim gibi okumaya yeterince vakit ayıramayıp, ayırmak isteyenlere daha fazla okumalı günler diliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder