24 Ocak 2015 Cumartesi

Kış Okuma Şenliği 1. Ay Sonucu | Burcu'nun Raporu



  Merhabalar,
Kendi adıma yoğun bir ay geçirdim. İçimdeki kitap okuma istediğini frenlemem gerekti. Okul sınavlarım, Ygs ve Lys denemelerim işin içinde olunca zorunlulukta oluştu tabi. Söylemeden geçemeyeceğim bir nokta da ilk defa biraz olsun düzgün bir fotoğrafla paylaşım yapmam. Gelelim 1. ay sonucuma...

    İki kitap okudum. Bunlar kategori olarak;

  2. Kategori(10 puan): Bir çizgi roman veya foto roman.
İstanbullular/Buket Uzuner/Everest Yayınları (Çizgi Dizisi)/128 sayfa

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Dünya edebiyatından dört kitap. Kitapların biri Latin Amerika, biri Afrika, biri Asya ve biri Avrupa edebiyatından olmalı. Türk edebiyatı kapsam dışı.
Doğunun Limanları/Amin Maalouf/Yapı Kredi Yayınları/183 sayfa  -Asya (Lübnan) Edebiyatı

     İki kitap ve toplam (yalnızca) 311 sayfa okuduğum için 20 puanla ilk ayı kapatıyorum :(

   Birinci ayda dilediğince kitap okuyabilmiş herkesi tebrik ediyorum. İkinci ay içinse başarılar diliyorum. Bol okumalı günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder